Fraktkostnad

Hiima.no har fast fraktpris på 99kr, og gratis frakt på varer med samlet verdi over 1000kr per kjøp. 

Våre lokale kunder kan også velge å hente varene selv på Spisekroken på Evje.

Levering

Normalt har du varene på postkontoret 2-4 dager fra vi har mottatt din bestilling. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss, ihht. Postens reglementer. I tillegg vil du bli fakturert for de påløpte fraktkostnadene.

Du kan også velge i kassen å hente varene selv på Evje, dette vil da være kostnadsfritt. Adressen for henting er: Spisekroken Evje, Nils Heglands Veg 104, 4735 Evje.

Merk at vi kun har mulighet til å levere til kunder i Norge per dags dato. Bor du utenfor Norge og ønsker å kjøpe våre av noen produkter, send oss en email på kontakt@hiima.no.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom de er skadet under transport, skal dette meldes inn til utleveringstedet (Posten) samme dag som varen mottas.

Retur av varer

Du kan naturligvis returnere og/eller bytte varer innen 14 dager etter at varen er mottatt. Kunden står selv for fraktkostnad ved retur av varen og forsendelse av ny vare ved bytting. Salgsvarer byttes ikke. Merk at varen må være ubrukt og i samme stand som når kunden mottok den, inkl. original emballasje. Returer må forhåndsavtales ved å sende en mail til kontakt@hiima.no - du behøver ikke å oppgi årsak. 

Med returen må du sende utfylt angreskjema. Du sender varene til: 

Hiima

Dåsnesvegen 24

4737 Hornnes

Reklamasjon

Er varen ikke i forventet stand og/eller ødelagt når du mottar den? Ta et bilde og send til oss på kontakt@hiima.no, så hjelper vi deg. Dette betyr som regel at du enten kan få varen byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av situasjon. Det skal reklameres innen rimelig tid etter at mangelen er oppdaget og varen er mottatt. Dersom du ønsker å reklamere, kontakt oss alltid på mail før du returnerer varen.